[linux] Re: grafisch tooltje voor internetcapaciteit

Theo v. Werkhoven twe-nllgg op ferrets4me.xs4all.nl
Za Jul 8 12:03:14 CEST 2006

* Fri, 07 Jul 2006, j.j.paijmans op uvt.nl:

> xnetload start wel, maar er gebeurt niks. Dwz: na 'xnetload -if eth2'
> krijg ik een fraai window, maar er gebeurt helemaal niks in. Alleen de
> tijd tikt door. 'cat /proc/net/dev' geeft wel de data.

iftop(8) geeft een aardig (ncurses) plaatje van je interfaces en
totalen plus pieken en gemiddelden.

Theo
--
Theo v. Werkhoven    Registered Linux user# 99872 http://counter.li.org
ICBM 52 13 26N , 4 29 47E.     +      ICQ: 277217131