[linux] Re: geen dhcp-offer met Debian Sarge

Huub Reuver h_reuver op mantell.xs4all.nl
Ma Jul 10 10:18:10 CEST 2006

On Sun, Jul 09, 2006 at 09:15:37PM +0200, Hugo van der Kooij wrote:

> Geen idee. Maar dat heeft je manual vast wel.

Controleer de lampjes en begin met een static IP-adres.

De status die je doorkrijgt in dmsg is dezelfde als je vindt met mii-tool.
Met "modinfo 8139too" kun je zien welke opties je bij het laden van de
module kunt forceren.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver