[linux] Re: OT: Hoe doen ze dat onder Windows...?

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Wo Jul 19 09:26:26 CEST 2006

(forse knip in het voorbeeld van Unix-batch verwerking)

      > Als ik bijvoorbeeld tabellen met eigenschappen maak van
      > bovengenboemde opgravingsverslagen, moet ik die dan
      > individueel en met de hand in Excel importeren voor ik ze
      > bijvoorbeeld op bepaalde kolommen kan sorteren, dat soort
      > dingen?

Ik denk dat Windows-gebruikers wat dit aangaat aan de honden zijn
overgeleverd.

Ik kan me herinneren dat ik lang geleden heel snel toetsvolgordes kon
herhalen, zoiets als Alt-F O tab tab (muisklik) enter enter
(muisklik), Ctrl A shift Tab Tab muisklik Ctrl V...

Maar je vraagt het wellicht aan de verkeerde lezersgroep. (ok, het is
OT, dat zei je al.)

--
She been married so many times she got rice marks all over her face.
		-- Tom Waits