[linux] Re: Linux

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Do Jul 20 15:08:02 CEST 2006

On Wednesday 19 July 2006 07:51, dick kampman wrote:
> [...]

Ik heb nu telefonies contact gehad met gem. Groningen. Linux staat voor
Novell.  De formulering, dat "Linux zelf aangeeft complexere werkplekken nog
niet te kunnen bedienen", betekent hier dus dat Novell heeft aangegeven dat
op het gebied van bepaalde programmatuur zij zich nog niet bekwaam achten om
dat onder Linux (Suse dus) uit te voeren. Het heeft betrekking op
programmatuur voor kadasters bijvoorbeeld.

Elders zag ik ook het nummer van het raadsvoorstel en de URL passeren.

Al met al een interessante ontwikkeling.

Dick Kampman
dkampman op xs4all.nl