[linux] Re: Linux

Do Jul 20 19:42:16 CEST 2006

Aldus schreef Roeland Th. Jansen op Thu, Jul 20, 2006 at 03:36:34PM +0200:

> waarschijnlijk is daar niet een stuk software voor te vinden die
> datzelfde doet. Kan ik me iets bij voorstellen.

Op het eerste gezicht zou je zeggen dat een dergelijke applicatie gemakkelijk
naar Linux te porteren moet zijn voor een fraktie van de oorspronkelijke
ontwikkelkosten, maar als de makers hun software hebben voorzien van een
naadloze integratie met Microsoft Office e.d., dan kan het wel eens lastig
zijn om hetzelfde effekt te bereiken met OpenOffice of KOffice.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
      _----_