[linux] Re: video editen en kopieren

Di Jul 25 21:07:53 CEST 2006

On Tue, 25 Jul 2006, Hans Paijmans wrote:

> .
> Ik wil niet rot zijn, maar is die dvd wel op een microsoft-systeem
> af te spelen? Er kan natuurlijk best iets mis zijn gegaan met het
> branden...

Ehh. Ik vind dit een verkeerde vraag. Als ik iets op DVD laat zetten dan
stop ik dat in die appliance die in de huiskamer staat. Heb ik helemaal
niets met windows (of zelfs Linux) van doen.

Als dat niet zou werken dan ging de DVD retour afzender. (En laat het aan
de chirurg over om hem weer te verwijderen.)

Hugo.