[linux] Re: en nu OT+ Re: OT: Hoe doen ze dat onder Windows...?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do Jul 27 01:10:21 CEST 2006

Julien Michielsen wrote:

>landen gestudeerd en -werkt. Weet niet meer zo goed hoe het nu alle-
>maal in elkaar steekt na de vele veranderingen.

Het is sinds ik afgestudeerd ben weer allemaal veranderd, maar toen ik
studeerde waren alleen de propaedeuse en het doctoraal officiele examens.
Er waren wel tussencertifucaten maar die verschilden op de TUE al per
studierichting.

>Kan het zijn dat ik je vader op een HCC C-gg heb ontmoet?

Onwaarschijnlijk, hij is daar nooit lid van geweest.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html