[linux] Re: linux op laptop

Do Jun 1 19:35:02 CEST 2006

On Wed, May 31, 2006 at 10:03:52PM +0200, Mertens Bram wrote:
> Het is me ook niet echt om die 64bit te doen, zou waarschijnlijk zelfs
> eerder een 32-bit debian installeren tot 64bit inderdaad beter
> ingeburgerd is.  (Ben op m'n werk trouwens ook al tot de vaststelling
> moeten komen dat Oracle 64bit op SuSE 64bit niet aan de praat te
> krijgen was...)

ik heb her en der ook wel gezien dat 64bits niet altijd even goed wil
werken. soms zomaar een crash als een machine een uurtje aan het niksen
is en natuurlijk dat bepaalde software alleen met wat kunst en vliegwerk
te draaien is. en da's commercieel gezien dan niet zo handig. thuis is
een ander verhaal.

--
http://www.linux-it.nl