[linux] Re: linux op laptop

Do Jun 1 21:48:59 CEST 2006

On Thu, 1 Jun 2006, Roeland Th. Jansen wrote:

> ik heb her en der ook wel gezien dat 64bits niet altijd even goed wil
> werken. soms zomaar een crash als een machine een uurtje aan het niksen
> is en natuurlijk dat bepaalde software alleen met wat kunst en vliegwerk
> te draaien is. en da's commercieel gezien dan niet zo handig. thuis is
> een ander verhaal.

Tja. Heb je wel eens gekeken hoe vaak nog een pointer met een integer
wordt verwisseld? Was een paar jaar geleden meer regel dan uitzondering.
Toen had ik zelfs een standaard script om debug logs te sturen naar de
auteur als ik probeerde een RPM package te bakken op een sparc of alpha en
de foutmeldingen weer links en rechts om de oren vlogen.

Hugo.