[linux] Re: VNC onder Linux

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Ma Jun 26 01:26:42 CEST 2006

Roeland Th. Jansen wrote:

>maar moet je perse vnc gebruiken ?

In elk geval iets dat de machine op het werk snapt, en de machines waar ik
op moet inloggen zijn windows machines. Linux wordt alleen gebruikt voor de
print- en proxyservers.

>is rdp geen optie (scheelt in snelheid ook)

Geen idee, is dat ook op XP te draaien?

>als je zowiezo een VPN wil opzetten, zet dan aan beide eindjes een
>router neer die de VPN opzet voor je. scheelt een hele hoop gez**k.

Tja, maar als aan mijn kant de router vervangen moet worden wil ik graag
dat de werkgever dat financieel regelt. Tenslotte is het voor
functionaliteit die ik gebruik nergens voor nodig.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html