[linux] International keyboard voor SuSE 10?

Wo Mrt 1 14:25:04 CET 2006

Een genoegen van SuSE 9.3 (dat ik om die reden nog altijd gebruik) vind
ik het interntaal toetsenbord (U.S. English w/ deadkeys) zodat je een
accent (`) met een klinker (a) tezamen tot à combineert. Nou lijkt dit
mij nogal publiek domein, maar in SuSE 10 lukte het mij niet met resul-
taat een dergelijke combinatie te maken. Ook op de leeslijst daarvan
kreeg ik geen antwoord. Betekent dit dat het domweg niet gaat onder
SuSE 10, of had ik het niet op de slim genoege plaats gevraagd?
Vinden jullie trouwens aanmerkelijke voordelen zitten in SuSE 10 boven
- wat ik nog steeds tevreden gebruik - 9.3?
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl