[linux] Re: Zelfstudiegroep Utrecht ..., belangstelling elders?

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Vr Mrt 3 11:31:32 CET 2006

Julien,

Julien Michielsen schreef:
> On Mon, 27 Feb 2006, Peter Vollebregt wrote:
>  NLLGG'ers + linux-enthousiasten

> Dat lijkt mij heel interessant, maar ....

> Mocht er bij meer mensen belangstelling zijn voor een equivalent in
> Rotterdam, dan wil ik graag het voorwerk doen een lokatie te zoeken.
> En daarmee ben je dan al een heel eind?
Goed idee en veel succes
Wij hebben het 't 1e jaar zonder vaste locatie gedaan al is er wel een
hoop voor te zeggen.
Iemand die de zaak trekt en 'bij elkaar houdt' is het belangrijkste
(naast leden).

Als je ook mensen wilt trekken van buiten de vaste lijst is het handig
om jezelf ook een plaatsje te geven op de nllgg website. Als
versgebakken bestuurslid weet ik nog niet precies hoe dat voor elkaar te
krijgen is, maar als je dat wilt kan ik er altijd voor je uitkomen (en
met ander zaken).

Succes!
Peter