[linux] Zelfstudiegroep Utrecht ..., belangstelling elders?

Vr Mrt 3 09:23:09 CET 2006

On Mon, 27 Feb 2006, Peter Vollebregt wrote:
 NLLGG'ers + linux-enthousiasten

> Dit jaar gaat de Linux Zelfstudiegroep Utrecht een nieuw leven in.
> Aangezien het de bedoeling is om naast de bijeenkomsten ook andere zaken
> op te starten (zoals een certificeringstraject) wil ik dit eenmalig aan
> een breder publiek ventileren.
>
> Voorlopig hebben wij twee keer per maand (oneven maanden) een
> bijeenkomst waarbij we eventueel gebruik gaan maken van een vaste
> locatie (eventueel de Majella Mavo net als de nllgg). Hoe dit verder
> gaat zal te vinden zijn op ons deel van de website van de nllgg.

Dat lijkt mij heel interessant, maar ....

> Wie zich in de omgeving van Utrecht samen met een groep medestanders nog
> meer op Linux wil gaan storten is van harte welkom.

nou is er goed o.v. naar Utrecht, maar dat maakt het toch een beetje
te ingewikkeld. (Niet minder wanneer ik een auto had.)

Mocht er bij meer mensen belangstelling zijn voor een equivalent in
Rotterdam, dan wil ik graag het voorwerk doen een lokatie te zoeken.
En daarmee ben je dan al een heel eind? Indien belangstellend, graag
antwoord (privé dan wel op de lijst, wat je maar wil). Indien er genoeg
belangstelling is kunnen we het geheel verder invullen (frequentie, wel
of geen lezingen, wel of geen programma, en wvttk ;-)

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl