[linux] Re: Zelfstudiegroep Utrecht ..., belangstelling elders?

albert linux op maassluis.net
Za Mrt 4 11:56:56 CET 2006

Op za, 04-03-2006 te 08:29 +0100, schreef Liset:

> Er is al een LUG in Maassluis.
> Dat is ook een initiatief van een van de leden van de NLLGG.
> Een jong initiatief zelfs. (2005) Dat nog niet zo heel erg vol is.

Klopt we zijn nu met 8 man en als er in Rdam een aparte groep bij zou
komen dan zijn we er twee kwijt maar het is misschien beter om samen
iets te doen, zoiets als 2 onder een kap.
Het belabberde is echter dat ik niet mobiel meer ben en het ook geen
lange tijd uithouw.

> Er wordt wel veel werk in gestoken om het in de belangstelling te krijgen.
> Albert leidt dat samen met enkele anderen.
> Er is een link naar zijn groep, vanaf de site van de NLLGG.
> Zie http://62.58.32.90/lzg_maassluis

De pagina op de site van de nllgg zou gedeeld kunnen worden en ik kan
denk ik voor een tijdelijk onder komen zorgen in Rdam, gratis.

> Een LUG in Rotterdam erbij is niet helemaal conform intenties van LUG's.
> Zie bv de FAQ daarover op www.linux.org :
> http://www.linux.org/docs/ldp/howto/User-Group-HOWTO.html
>
> Maar misschien hebben ze wel belangstelling voor een andere lokatie.

Wij zitten tot mei aan onze afspraak met het schoolbestuur vast en dan
nog gaan we daar niet graag weg.
Na mei echter worden er nieuwe afspraken gemaakt ook wat betreft de
prijs.
We zijn uitgegaan van 20 leden in mei maar ik geloof niet dat we dat
halen.
Ik ben nu dus begonnen om andere inkomsten te genereren, hoop dat het
lukt.
Met Rdam erbij krijgen we misschien wat lucht??
We zouden er eens over kunnen brainstormen.

> Wat betreft reeds bestaande LUG's/LZG's, gelieerd aan de NLLGG, zie:
> http://62.58.32.90/lzg
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Liset
> http://www.linuxhoorn.nl