[linux] Re: Zelfstudiegroep Utrecht ..., belangstelling elders?

Ma Mrt 6 13:52:14 CET 2006

On Sat, 4 Mar 2006, Liset wrote:

> [...]
[]...

> Er is al een LUG in Maassluis.
> Dat is ook een initiatief van een van de leden van de NLLGG.
> Een jong initiatief zelfs. (2005) Dat nog niet zo heel erg vol is.
> Er wordt wel veel werk in gestoken om het in de belangstelling te krijgen.
> Albert leidt dat samen met enkele anderen.
> Er is een link naar zijn groep, vanaf de site van de NLLGG.
> Zie http://62.58.32.90/lzg_maassluis
>
> Een LUG in Rotterdam erbij is niet helemaal conform intenties van LUG's.

Dank je voor het zo succes-vol neerhalen van deze proefduif. Er is
inderdaad al volop aanwezig, en dan maakt een extra groep de soep alleen
maar dunner.
Ook dank voor de URL over LZG's: ga binnenkort een keer in Delft of
Maassluis kijken.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl