[linux] sitecom wl-113

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Di Mrt 7 15:24:15 CET 2006

Ik heb zo'n sitecom wl-113 usb stick. Daarvoor heb ik de
source gedownload en gecompileerd tot wl1211.o, maar elke
poging om het wlan te starten heeft het volgende
resultaat: if-up.wireless: could not set encryption,
device does not support it.

Ik heb WEP 64-bits encryptie op de router en alle
relevante velden in yast ingevuld. Nada. En direct
proberen de waarden met iwconfig in te geven helpt
ook niet; kan zelfs de hele computer laten hangen
als ik vergeet 'ifconfig wlan0 up' te geven.

Wat doe ik verkeerd? (Uiteraard heb ik e.e.a. onder
WIndows getest, en het werkt). (En ik heb geen zin
om een unencrypted wlan op te zetten).

Paai