[linux] Re: geluid: hoe ging die story...?

Di Mrt 7 16:50:38 CET 2006

On Tue, 7 Mar 2006, Hans Paijmans wrote:

> Hm, na een koude start komt er opeens leven in de brouwerij...
> Niet meer naar kijken, niet meer aankomen.
>
> Met dank aan de mensen die hebben gereageerd.

Als ik het goed heb begrepen heb je 2 geluidskaarten: de on-board met
ook nog een SB. Welke van de twee is nu de productieve, en mocht het de
SB zijn, heb je nog meer moeten doen dan in de BIOS de Nvidia uitschake-
len? En, als dat zo is, is de SB een 32-bits kaart, en geeft dat geen
conflicten?
Ook ik ben opgehouden met de NFORCE-software (ben de newsgroep op Nvidia
uitgegooid toen ik een vraag stelde over niet-nvidia geluidskaart en
s/w) en wil graag geluid uit mijn machine.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl