[linux] Re: geluid: hoe ging die story...?

hans paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Mrt 8 17:06:04 CET 2006

Julien Michielsen wrote:

> Als ik het goed heb begrepen heb je 2 geluidskaarten: de on-board met
> ook nog een SB. Welke van de twee is nu de productieve, en mocht het de
> SB zijn, heb je nog meer moeten doen dan in de BIOS de Nvidia uitschake-
> len? En, als dat zo is, is de SB een 32-bits kaart, en geeft dat geen
> conflicten?
> Ook ik ben opgehouden met de NFORCE-software (ben de newsgroep op Nvidia
> uitgegooid toen ik een vraag stelde over niet-nvidia geluidskaart en
> s/w) en wil graag geluid uit mijn machine.

Ik heb niet in de BIOS zitten knoeien, maar gewoon de tweede kaart
erin geduwd (pci, tamelijk oud, zal wel 32-bits zijn). Na de kouwe
start (die ik niet dagelijks uitvoer) werkte het opeens.

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net