[linux] Re: geluid: hoe ging die story...?

Wo Mrt 8 23:08:37 CET 2006

On Wed, 8 Mar 2006, hans paijmans wrote:

> Ik heb niet in de BIOS zitten knoeien, maar gewoon de tweede kaart
> erin geduwd (pci, tamelijk oud, zal wel 32-bits zijn). Na de kouwe
> start (die ik niet dagelijks uitvoer) werkte het opeens.

Welke van de twee kaarten is nu de actieve? Als je je BIOS-instellingen
niet hebt veranderd, en geen andere hardware-aanpassingen hebt gemaakt
lijkt het mij dat je nvidia-tonen hoort. Draait er iets nv-achtigs om
het geluid te verzorgen? En had je de NFORCE-Linux-x86_64-1.0-0310-pkg1.run
geïnstalleerd?
Denk er zelf over een SB-Live in de machine te prikken en de on-board-
kaart uit te schakelen.
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl