[linux] Re: Hoe dit script te verbeteren

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Mrt 10 14:56:30 CET 2006

On Fri 10 Mar 2006, Cecil Westerhof wrote:

> Dat was ik vergeten te vermelden: ze kunnen/mogen geen bestanden
> aanmaken op het systeem.
> Vandaar dat ik het op deze manier heb gedaan.

Dan blijf ik toch met mijn vraag zitten:

Als je iets wilt doen sinds een vorige keer, dan moet je toch echt
ergens "state" bijhouden. Als je geen file mag schrijven ergens, dan
wordt het handwerk. Dan wordt de find:

    find -mtime -$zoveeldagen ! -name lost+found

Paul Slootman