[linux] Re: Hoe dit script te verbeteren

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Mrt 10 23:15:53 CET 2006

Op vr, 10-03-2006 te 14:56 +0100, schreef Paul Slootman:

> Dan blijf ik toch met mijn vraag zitten:

> Als je iets wilt doen sinds een vorige keer, dan moet je toch echt
> ergens "state" bijhouden. Als je geen file mag schrijven ergens, dan
> wordt het handwerk. Dan wordt de find:

Dat houden ze op hun eigen systeem bij. Ze copieren van het externe
systeem naar binnen toe. Ze weten wanneer ze dat hebben gedaan en dat
levert de epoch op.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>