[linux] Re: Zoek plaats waar SuSE + KDE digitale camera mount

Ma Mrt 13 21:30:31 CET 2006

On Mon, 13 Mar 2006, Aart Koelewijn wrote:

> Het lijkt mij toch dat er iets ergens gemount is. Bij mijn Nikon (een
> ander, veel ouder,  model) is dat /DCIM/100.. in ieder geval deel van de
> directory structuur van de geheugenkaart van de Nikon. Zelf maak ik
> vrijwel nooit gebruik van een directe verbinding tussen het toestel en
> de computer maar stop ik het kaartje in zo'n multikaart lezer en dan
> komt die in /dev/sda*. Hoewel, afhankelijk van wat ik verder heb
> aangesloten wil hij ook nog weleens op /dev/sdb* komen. Gewoon even
> kijken wat er in de logfiles komt te staan op het moment dat je de USB
> [...]

Dank je voor je antwoord. Kan echter niets vinden onder sdb*. In de logs
stond aleen het volgende:
Mar 13 21:18:43 michkloo kernel: usb 2-10: new high speed USB device
using ehci_hcd and address 2
Hieruit weet ik geen mount-punt af te leiden. Iemand anders weet dat
misschien direct?

bvd

--
Julien Michielsen