[linux] Re: Zoek plaats waar SuSE + KDE digitale camera mount

Di Mrt 14 06:52:40 CET 2006

On Tue, 14 Mar 2006, Hans Rood wrote:

> Je hoeft toch niet te mounten om een mass storage device te lezen? Als
> je camera geen FAT-fs gebruikt moet er wat anders verzonnen worden.

Denk toch dat het gemount zal moeten worden. Zoals in mijn vorige mail
stond, uit var/log/messages
Mar 13 21:18:43 michkloo kernel: usb 2-10: new high speed USB device
using ehci_hcd and address 2

Voorheen, met een sony camera, mountte ik die met
mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/camera
en het zal nu wel iets vergelijkbaars worden.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl