[linux] Re: Zoek plaats waar SuSE + KDE digitale camera mount

Di Mrt 14 07:50:46 CET 2006

On Tue, 14 Mar 2006, Julien Michielsen wrote:

> Voorheen, met een sony camera, mountte ik die met
> mount -t vfat /dev/sda1 /mnt/camera
> en het zal nu wel iets vergelijkbaars worden.

Heb je al naar de schakelaar gezocht die kiest voor USB storage of
PTP USB mode op deze camera?

De meeste camera's hebben naelijk default de eigenzinnige PTP mode maar
kunnen ook omgezet worden naar USB mass storage mode. Jouw camera is geen
uitzondering volgens google:
http://www.google.com/search?q=Nikon+D50+usb+mass+storage&start=0

Hugo.