[linux] Re: Mail adres blokeren

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Za Mrt 25 19:22:18 CET 2006

Rob Sterenborg wrote:

>Het scoren van spam is een automagisch gebeuren en als je veel van de
>tests gebruikt die SA aanbied dan gaat het meestal goed alleen kan het
>nog steeds wel fout gaan.

Ja, maar als je zo bang bent voor een false positive kost dit je nog meer
werk dan helemaal geen spamfiltering en handmatig je inbox doorspitten. Het
is evenveel werk en je spaart het werk aan die gecompliceerde spamfiltering
uit. Trouwens, het neurale net in mijn brein filtert de spam er tegenwoordig
sneller uit dan al die scripts...

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html