[linux] Re: scisi disk geeft unrecovered read errors

Bram Mertens bram.mertens op sofico.be
Ma Mrt 27 14:40:36 CEST 2006

linux-bounce op lists.nllgg.nl wrote on 27/03/2006 14:30:10:
> On Mon 27 Mar 2006, Marc Fellman wrote:
> Vaak speelt echter bij zulke database gebruikers andere dingen mee,
> zoals het feit dat de Oracle goden een bepaalde hardware raid
> configuratie met een bepaalde linux distro gecertificeerd hebben, en in
> het kader van CYA (cover your ass) zullen de DBA's dan alleen die
> opstelling accepteren, ten koste van performance enzo :(

Oh nee, Oracle installeren op 64bit SuSE was al zo'n ramp zonder RAID!

Gelukkig draai ik thuis mysql, heel wat eenvoudiger te installeren en
configureren en veel vriendelijker voor m'n systeem!  Maar dat is dan
natuurlijk maar voor 2 gebruikers...

mvg

Bram