[linux] Re: Serverraid 8E controller en Redhat ES 4

Koen de Jonge (ProcoliX) koen op procolix.com
Di Mrt 28 12:51:57 CEST 2006

roger op boussen.nl wrote:

>Heeft iemand Redhat kunnen installeren met een IBM Serveraid 8e controller.
>De disk's wil ik als "losse" disks kunnen benaderen en via software
>mirrorring gedeeltelijk installeren.

Heb je het al aan RedHat of IBM gevraagd? Dit lijkt me nou typisch een
geval waarbij de fabrikant (waarbij je moet betalen voor je spullen) je
kan helpen met het oplossen van problemen.

Laat ons ook even weten als ze je niet kunnen helpen, dan weet ik weer
wat ook al weer de toegevoegde waarde van (merk)fabrikanten is.

Groeten,
Koen