[linux] Re: Linux PDA

Bas Grolleman tools op barneveld.org
Do Mrt 30 16:57:22 CEST 2006

On Thursday 30 March 2006 16:45, Cecil Westerhof wrote:

> Op het moment dat er Linux op staat, wordt de kans dat hij goed met
> Linux communiceert natuurlijk groter dan wanneer er WindowsMobile op
> staat. :-D
De hoofdreden waarom m'n huidige Smartphone de Treo600 is, Palm sync onder
Linux is perfect, kabel erin, knopje drukken en werken, altijd.

Helaas is de Treo650 aan het uitfaseren en is de Treo700w een windows mobile
ding, dus ik moet weer verder zoeken. :(

Maar deze telefoon maakt goede kansen, door de wifi verbinding kan ik 100%
zeker syncml gebruiken, en daar zijn al een aantal oplossingen voor onder
Linux. Voorzover mij bekend in iedergeval voor Evolution en voor eGroupware.
Hopelijk straks Kontact ook, maar ik kan leven met een webapp voor m'n
agenda/taken/contactpersonen.