[linux] Re: Linux PDA

hans paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Mrt 30 23:20:08 CEST 2006

Roeland Th. Jansen wrote:

> Ik heb een HP6515d met windows mobile 2003 SE er op. Het ding startte
> zichzelf ongeveer vier tot 8 maalper dag opnieuw op.
.

(knip negatieve recensie)

Ik ben geen groot kenner van GSMs, PDAs of combinaties daarvan,
en ik denk altijd dat als mensen modieuze meuk willen kopen, dat
ze dat dan vooral moeten doen.

Belangrijk in je verhaal schijnt te zijn dat ik /geen/ HP6515d moet
kopen als ik die met Linux wil combineren, waarvan nota.

Andere suggesties (want ik wil best wel een GSM/PDA voor gebruik
met mijn Linux box...)?

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net