[linux] Re: 'clear screen' in browser

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Ma mei 1 15:11:47 CEST 2006

Hugo van der Kooij wrote:

> Als je nog in een stream zit kan je het impliciet doen. Maar dat gaat er
> vanuit dat je erg goed weet hoe je met multipart MIME om moet gaan en moet
> je dus gebruikers sessies open houden aan de server kant.
>
> De andere is impliciet een nieuwe pagina laten ophalen zonder actie van de
> gebruiker. Bijvoorbeeld een reload na N seconden van een lege pagina. Maar
> dan is je URL dus ook omgegooid in de bovenbalk.
>
> Je zult iets meer moeten uitleggen wat je voor elkaar wil krijgen wil je
> een beter antwoord krijgen.

Een php-script is iets langdurigs aan het doen, en ik heb een progress
bar lopen. Omdat ik geen javascript spreek is het een progress bar die
met een expliciete flush() wordt geupdated (zie http://www.referentiecollectie.nl/Werkbank
en dan gewoon continue klikken).

Maar als hij klaar is wil  ik eerst de progress bar kwijt voor ik de data
op het scherm laat komen. Een nieuwe url laden is gezien de opbouw van de scripts wat
lastig.

--
Dr. J.J. Paijmans
Rijksdienst Oudheidkundig Bodemonderzoek                  033-4227591