[linux] Re: 'clear screen' in browser

Ma mei 1 15:41:18 CEST 2006

On Mon, 1 May 2006, Hans Paijmans wrote:

> Een php-script is iets langdurigs aan het doen, en ik heb een progress
> bar lopen. Omdat ik geen javascript spreek is het een progress bar die
> met een expliciete flush() wordt geupdated (zie http://www.referentiecollectie.nl/Werkbank
> en dan gewoon continue klikken).

Klikken als in 'RSI bevoorderende maatregelen'?

> Maar als hij klaar is wil  ik eerst de progress bar kwijt voor ik de data
> op het scherm laat komen. Een nieuwe url laden is gezien de opbouw van de scripts wat
> lastig.

Maar helaas is er geen alternatief als je een pagina langzaam vol laat
lopen met rommel. Dan zul je de pagina opnieuw moeten opbouwen. En dat is
een GET of POST op dezelfde pagina. Of iets dergelijks naar een andere
pagina.

Als alles eenvoudig was dan zouden we ons maar vervelen.

Hugo.