[linux] Re: Tip om het aantal dagen in een maand te krijgen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do mei 4 11:23:05 CEST 2006

Op do, 04-05-2006 te 11:00 +0200, schreef Daniel C. von Asmuth:

> April, juni, september en november hebben 30 dagen; de rest heeft er
> 31, behalve februari: die heeft meestal 28 dagen; als het jaartal deel-
> baar is door 4 dan heeft-ie 29 dagen, maar jaartallen deelbaar door
> 100 zijn geen schrikkeljaren, en jaartallen deelbaar door 400 (o.a. 2000)
> juist wel weer.

Klopt, maar ik ben een echte prgrammeur en dus lui. ;-} Alles wat ik
door de computer kan laten doen, wil ik niet zelf doen. Yenzij er een
performance hit is.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>