[linux] Re: bash en xml

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Do mei 4 17:27:04 CEST 2006

> Voor zoiets zou ik nou typisch perl gebruiken met eventueel een module
> of 2.
> Koen

Ik mag er niet vanuit gaan dat de klant van de klant perl op zijn
systeem heeft staan. Het is met awk -in dit geval- verder prima te
doen, temeer daar ik de aanname mag doen dat tussen de begin en eind
tag precies alleen de data staat. Dus geen nieuwe regel en dat soort
dingen.

En nu maar hopen dat de eisen qua verwerking van het XML-bestand niet
omhoog gaan.