[linux] Re: bash en xml

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Do mei 4 18:04:44 CEST 2006

Onderstaand doet wat ik wil:
    grep "<varName>" cfg_instellingen.xml | awk '{ gsub("<[^>]*>", "",
$1); print $1; }'

Hierbij moet iedere variabele compleet en alleen op een regel staan.
Maar dat is een aanname die in dit geval mag worden gemaakt.