[linux] Re: bash en xml

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr mei 5 08:13:49 CEST 2006

Op do, 04-05-2006 te 22:05 +0200, schreef Koen de Jonge:

> Voor zover mij bekend is heeft iedere Linux distributie tegenwoordig
> gewoon perl in zich, zo niet nodig om te functioneren.

Dat dacht ik ook, maar ja, er wordt verwacht dat het in bash wordt
geschreven.

> Als je niet weet wat 'de klant' voor distributie draait en wat de
> parameters zijn waarbinnen je 'programma' moet werken zou ik hoe dan ook
> niet weten hoe je iets zou moeten doen voor die klant.

RedHat Enterprise 3. De eerder gedisplayde regel doet wat er moet
gebeuren. Dus voor het ogenblik ben ik uit de brand. Toch iets om t.z.t.
naar te kijken, opdat als er weer zoiets komt, ik voorbereid ben. ;-}

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>