[linux] Re: Perl: to hash or not to hash

Ton Smeele ton op superspace.nl
Zo mei 7 23:16:58 CEST 2006

Hugo,

Bij perl heb je al gauw een verkeerde referentie naar een variabele of
zo en dan kun je makkelijk ergens een nullstring als resultaat hebben.
Om te kijken wat er nu echt in je variable aan structuur zit kun je de
data dumper module gebruiken:

use Data::Dumper;
my %moeilijke_var= ...

print Data::Dumper::Dumper(%moeilijke_var);

De module Data::Dumper zit dacht ik standaard bij alle Perl
distributies.
Suc6,

Ton