[linux] Re: Perl: to hash or not to hash

Zo mei 7 23:46:33 CEST 2006

On Sun, 7 May 2006, Ton Smeele wrote:

> Bij perl heb je al gauw een verkeerde referentie naar een variabele of
> zo en dan kun je makkelijk ergens een nullstring als resultaat hebben.
> Om te kijken wat er nu echt in je variable aan structuur zit kun je de
> data dumper module gebruiken:

Uitvoer van print Dumper(%avid);

$VAR1 = 'HASH(0x8babc20)';
$VAR2 = undef;

Maar dat zegt me eerlijk gezegd niet veel. (En ja, die functie werkt want
die had ik al geleerd in een uileg over XML::Simple en getest op de XML
file waar ik de data uit ga verwerken.)

Maar na de 139e keer ziek ik nu dat { en ( weliswaar erg op elkaar lijken
in een boek. Maar toch net totaal anders werken. Toch maar niet een boek
naast me maar voor me neerleggen.

Hugo.