[linux] Firefox vragen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do mei 11 00:38:14 CEST 2006

Tot op heden kon ik zonder problemen met Firefox girotellen, Ik heb een
upgrade gedaan naar 1.5.0.2 en nu werkt dat niet meer. Ik kan mijn
overschrijvingen invoeren, maar niet versturen. Met bijvoorbeeld Opera
werkt het nog steeds. Weet iemand wat ik moet doen om het weer in
Firefox te laten werken?

Daarnaast kwam ik op een site waar ogg, mp4 en wmv video's stonden. Die
kon ik helaas niet afspelen. Hoe is dit wel voor elkaar te krijgen?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>