[linux] Re: MySql & shell / cli vraagje..

Vr mei 12 19:34:15 CEST 2006

On Fri, May 12, 2006 at 06:43:46AM +0200, Cecil Westerhof wrote:

> Tja, ik heb het nooit de moeite gevonden om er iets van te zeggen, maar
> ik vind het i.i.g. niet getuigen van een stuk beschaving. Maar volgens
> jou moeten dus mensen die prijs stellen op normale omgangsvormen naar de
> psychiater. Dat zegt toch wel wat over jou.

aan de andere kant is het natuurlijk zo dat de list(s) vergeven is van
mensen met gekke mailadressen. Tevens is het niet gezegd dat
bijvoorbeeld cecilwesterhof op xs4all.nl (voorbeeld) werkelijk Cecil
Westerhof is.

Zelf zie ik het probleem niet zo. Al noemt iemand zich supergonzo.....
(bengel op grobbebol.xs4all.nl of tregter4 op komkommer.xs4all.nl zijn ook
geenn standaard namen maar bestaan wel degelijk.)

--
http://www.linux-it.nl