[linux] Re: Firefox vragen

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Do mei 11 12:01:29 CEST 2006

> Ik had problemen gekregen met 1.0.8, wist niet dat er al een
> 1.5.0.3 was, net geinstalleerd, en girotel werkt weer prima.
> Misschien ook even 1.5.0.2 door 1.5.0.3 vervangen?
> Krijg alleen wel steeds een melding over een missing java-plugin
> hoewel ik jre-1_5_0_06 heb staan. Gewoon negeren.

Die upgrades gaan snel. Net 1.5.0.2 geinstalleerd en nu is er al een
1.5.0.3. Is dat nu een goed of een slecht teken. ;-}
Ik denk dat ik 1.0.2 had. Daarin werkte alles prima. Zal van het
weekend upgraden naar 1.5.0.3 en dan maar hopen dat alles het weer
doet.

Het bizarre is dat mijnpostbank het trouwens wel doet.