[linux] Re: MySql & shell / cli vraagje..

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do mei 11 22:27:31 CEST 2006

On Thursday 11 May 2006 08:50, Hugo van der Kooij wrote:
> We weten het weer lekker te benoemen. Maar ik denk toch niet echt dat
> Jeroen serieus hoeft te vrezen voor zijn gezin zodat hij psuedo anoniem
> gaat doen.

Het is maar een naam hoor, en als regelmatige lezer kan ik J. ook best
terugleiden tot zijn vorige mailtjes. Voor mij maakt het of iemand nou J.,
Jay, Jeroen, Jamal of Jamila onder zijn of haar mail zet maakt voor de
boodschap  helemaal niets uit. Je kan die naam in je mail  programma zelf
instellen, en het is niet (te) verplicht(en) om dat ook met je enige echte
naam te doen.
Voor degenen die er echt problemen mee hebben en de naam 'J.' te mysterieus
vinden: U heeft een probleem, en dat probleem heeft helemaal niets met linux
of deze mailing list te maken. Praat u er eens met uw psychiater over.
Kunnen we nou alsjeblieft weer terug gaan naar reageren op de inhoud (en dus
niet de vorm) van mailtjes over linux en open source? (Anders ga ik weer een
litanie over bovenkwootnazi's en andere analen afsteken en dat willen jullie
net zo min als ik)

--
met vriendelijke groeten,
JPFB:)