[linux] Re: MySql & shell / cli vraagje..

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr mei 12 06:43:46 CEST 2006

> Voor degenen die er echt problemen mee hebben en de naam 'J.' te mysterieus
> vinden: U heeft een probleem, en dat probleem heeft helemaal niets met linux
> of deze mailing list te maken. Praat u er eens met uw psychiater over.

Tja, ik heb het nooit de moeite gevonden om er iets van te zeggen, maar
ik vind het i.i.g. niet getuigen van een stuk beschaving. Maar volgens
jou moeten dus mensen die prijs stellen op normale omgangsvormen naar de
psychiater. Dat zegt toch wel wat over jou.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>