[linux] Re: MySql & shell / cli vraagje..

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Vr mei 12 10:29:16 CEST 2006

> Maar wat is er mis met "J."? Er is maar één persoon die zich zo noemt,
> en als
> je wilt kun je best achter zijn naam komen. Nog even afgezien van het
> feit
> dat sommigen anonimiteit op het Net een groot goed vinden (voor
> Nederland
> vind ik dat wat overdreven lijkt me, maar voor Iran kan ik me dat
> voorstellen). In ieder geval is zijn sig niet te lang.
> Namen dienen toch alleen om mensen van elkaar te onderscheiden? Als er
> meer
> [...]

Ik reageer ook niet op die J, hoewel ik het eens ben met de persoon
die het vreemd vond. Waar ik wel op reageer is dat als iemand goede
omgangsvormen op prijs stelt, hij naar de psychiater wordt verwezen.