[linux] Re: MySql & shell / cli vraagje..

Vr mei 12 10:33:52 CEST 2006

On Fri, 12 May 2006, joop gerritse wrote:

> On Friday 12 May 2006 06:43, Cecil Westerhof wrote:
>
> Maar wat is er mis met "J."? Er is maar één persoon die zich zo noemt, en als
> je wilt kun je best achter zijn naam komen.

Tja. Ik zal toch niet erg genegen zijn om een vage J. te helpen. Als een
Joop Gerritse het vraagt ben ik toch veel eerder genegen dat te doen. En
iets dergelijks proef ik (wellicht onterecht) ook in de opmerking van
Paul Slootman.

Dus als Jeroen het leuk vind gaat hij door met die J. maar dient hij er
dus wel rekening mee te houden dat niet iedereen genegen is om zijn
bijdrages serieus te bekijken.

Deze mailinglist kent niet echt een cultuur van elkaar bij een
voorletter noemen. Je loopt denk ik ook geen amsterdamse kroeg in met een
Excelsior sjaaltje om. Maar als Jeroen dat wel graag doet dan snapt hij
wellicht nu waarom er hem nooit spontaan een biertje wordt aangeboden.

Het moest me wel van het hart dat Robert er volledige niet relevante zaken
bij gaat halen die de boel alleen maar vertroebelen. Daar schiet niemand
wat mee op.

Ik laat het aan Jeroen over om na te denken over zijn virtuele sjaaltje
in deze virtuele stamkroeg. Ik heb in ieder geval een paar schoenen maat
44 aangeboden in de club kleuren. ;-)

Hugo.