[linux] Re: Of de moeite van het proberen niet waard .... ?

Ma mei 15 22:57:21 CEST 2006

On Mon, 15 May 2006, Roeland Th. Jansen wrote:

> bespaar jezelf de moeite....
>
> http://sourceforge.net/projects/makesusedvd/
>
> v0.30 installeren en gaan met die banaan.

v0.30 had ik al geïnstalleerd (dank voor eerdere adviezen van Jan en
Casper), en daarmee inmiddels de gehele 10.1-iso  aangemaakt. Maar van
dan af laat die banaan mij op mijn plek staan: met k3b dacht ik de iso
naar dvd te kunnen schrijven, maar die geeft een treurnis-fluitje en de
mededeling "Could not find growisofs executable", ook al heb ik
# rpm -qf /usr/bin/growisofs
dvd+rw-tools-5.21.4.10.8-9

Dit verbaast me nogal ....

--