[linux] Re: Of de moeite van het proberen niet waard .... ?

Jan Gnodde info op gnodde.com
Di mei 16 08:38:02 CEST 2006

Op maandag 15 mei 2006 22:57, schreef Julien Michielsen:
> v0.30 had ik al geïnstalleerd (dank voor eerdere adviezen van Jan en
> Casper), en daarmee inmiddels de gehele 10.1-iso  aangemaakt. Maar van
> dan af laat die banaan mij op mijn plek staan: met k3b dacht ik de iso
> naar dvd te kunnen schrijven, maar die geeft een treurnis-fluitje en de
> mededeling "Could not find growisofs executable", ook al heb ik
> # rpm -qf /usr/bin/growisofs
> dvd+rw-tools-5.21.4.10.8-9

In k3b, onder het menu Instellingen -> k3b instellen... kun je aangeven waar
k3b de benodigde programma's kan vinden. Als daar een verkeerd pad staat voor
growisofs dan krijg je inderdaad een foutmelding.

Jan.