[linux] mini-enquête linux en belasting

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Ma mei 22 01:53:09 CEST 2006

Het aantal Linux-gebruikers in Nederland is, denk ik, nog onbekend. We
weten wel dat 4278 keer onder Linux het ib-formulier is opgestuurd. Als
we het percentage Linux-gebruikers dat ib2005-linux heeft gebruikt
kunnen schatten weten wel met hoevelen we zijn.

Daarom zou ik jullie willen vragen om even te laten weten of je WEL of
NIET een belastingaangifte met Linux hebt gedaan.
Ik heb via ncol-discussie al 16 responses, een veel groter aantal maakt
de schatting nauwkeuriger.

Ik hoop op jullie medewerking.

Stuur "WEL" of "NIET", naar deze lijst of naar hansrood op xs4all.nl,
SMS naar 06 4025 6667
of bel naar 0182 511 523

Natuurlijk zal ik alle persoonlijke info meteen vernietigen en van de
uitslag alleen de totaaltelling hier bekend maken

b.v.m.d.

hansr