[linux] Re: mini-enquête linux en belasting

Ma mei 22 07:17:26 CEST 2006

On Mon, 22 May 2006, Hans Rood wrote:

> Het aantal Linux-gebruikers in Nederland is, denk ik, nog onbekend. We
> weten wel dat 4278 keer onder Linux het ib-formulier is opgestuurd. Als
> we het percentage Linux-gebruikers dat ib2005-linux heeft gebruikt
> kunnen schatten weten wel met hoevelen we zijn.

Dit lijkt me wel de meest onnauwkeurige meting denkbaar. Als je in het
archief zoekt op de meningen over serieuzere meetmethodes (linux counter)
en ziet hoe men daar al tegen aan kijkt dan lijkt me dat dit alleen tot
disinformatie kan leiden.

Je gaat nu twee totaal ongecontroleerde meetwaardes tegen elkaar aan
zetten.

Hugo.