[linux] Re: mini-enqu

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Ma mei 22 18:17:25 CEST 2006

Op maandag 22 mei 2006 11:07, schreef Hans Paijmans:
> [...]
Meetellen. 4278 / percentage-linuxers-dat-ib2005-gebruikte = aantal
linuxers in Nederland. Was dat percentage hoog, wat ik verwachtte en
hoopte, dan mocht dat percentage onnauwkeurig zijn om toch een
nauwkeurige uitkomst te krijgen. Helaas, het aantal weigeraars is op
deze lijst onwaarschijnlijk hoog.

> Ja, en moet de WEL/NIET in de subject of in de body? :-)
Maakt niet uit Hans, ik heb me op ncol-discussie door een enorme berg
ongein moeten heenlezen voor 20 uitslagen. Volgende keer vraag ik het
antwoord in de Subj.

hansr