[linux] Re: mislukkende x86_64 libcurl-deve-lib installatie

Do mei 25 14:35:08 CEST 2006

On Thu, May 25, 2006 at 12:40:29PM +0200, Hugo van der Kooij wrote:
> Een heleboel dingen. Om te beginnen dat je wel zelf software kan bakken
> maar dat je package management daar niets van weet en dus toch er over zal
> vallen.

maar dat is op te lossen zonder al teveel heisa, meestal zelfs gewoon
met een scriptje waar ik de naam  even van kwijt ben.

> Heb je overigens geen fatsoenlijke repositories voor SuSE packages buiten
> SuSE om?

ja die zijn er zat. staan ook een stel voorbeelden op opensuse's site.

--
http://www.linux-it.nl